De Watersnip
De Watersnip

J 187

Beschikbaarheid en prijs
 

Locatie

Nederland, Noord-Holland, Petten
 

Voorzieningen

Verblijf

  1. Chalet

Chalet

  1. Chalets

Keuken

  1. Koelkast: Met vriesvak
  2. Magnetron: Combimagnetron
  3. Waterkoker: Elektrische waterkoker
  4. Stofzuiger
  5. Gasfornuis
  6. Filter koffieapparaat
  7. Vaatwasser

Slaapkamer

  1. Eenpersoonsbed: 1
  2. Tweepersoonsbed: 1
  3. Stapelbed: 1
  4. Dekbedden en kussens

Familie/Kinderen

  1. Kinderstoel

Entertainment

  1. Wifi

Buiten

  1. Tuinmeubels

Verwarming & Verkoeling

  1. Centrale verwarming
 

Omschrijving

Chalet 187 (5 persoons)

Chalets

Recreatiepark De Watersnip beschikt over een ruim aantal luxe chalets. Alle chalets zijn volledig gemeubileerd en voorzien van alle comfort en gemakken. De chalets zijn beschikbaar voor 4, 5 of 6 personen en zijn allen huisdiervrij. Van binnen en buiten zijn ze zeer divers en verschillend, waardoor u gegarandeerd iets zult vinden wat voldoet aan al uw wensen.

Noord-Holland heeft veel mooie fiets- en wandelroutes en dorpjes aan zee. Naast de vele activiteiten vindt u ook de nodige voorzieningen in ons park, waar u en uw kinderen zich zeker zullen vermaken. U kunt heerlijk zwemmen in ons zwembad, à la carte dineren in het restaurant, genieten van de prachtige duinen van Noord-Holland of actief fietsen in de bossen.

Wat heerlijk kan een vakantie in Noord Holland zijn!




Energielabel:

Energielabel:

6 recensies


  1. 8,1

    Es war schön wie immer. Wir waren ja schon oft da. 👍 Die Preise sind teilweise je nach Saison ganz schön hoch für Familien, da würde ich nochmal dran pfeilen. Wir haben 4 Kinder und Urlaub ist eh kaum möglich. Uns reichen aber auch 2 Matratze 90x200.. also wir brauchen nicht mehr Platz als ein Pärchen. Naja jedenfalls würden wir uns wünschen, dass Familien sich das noch eher leisten könnten.

    Mei 2026 - Viviane W.

  2. 8,3

    We vonden het park echt heel leuk. Icm slecht weer was er voor de kinderen niet heel veel te doen, het park is wel veel voor buiten, dit was wel wat jammer. De prijzen in het winkeltje en restaurant vielen ons wel op dat dit erg hoog is. Maar we hebben een heerlijk weekend gehad.

    Mei 2026 - M. S.

  3. 9,8

    We hebben genoten van ons verblijf. Prachtige locatie, alles schoon en netjes. Goed te doen met 5 volwassenen.

    Mei 2026 - Marcel M.

  4. 9,7

    War sehr schön und sehr entspannt ich empfehle jeden 😍

    Augustus 2025 - Yahkub M.

  5. 8,9

    Geen recensie achtergelaten

    Augustus 2024 - Joëlle G.

  6. 10

    Geen recensie achtergelaten

    Juli 2024 - Marena S.